Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Νικηφόρος Λάβδας "19 ετών και με το σώμα μου έτοιμο"




Ο Νικηφόρος Λάβδας είναι μόλις 21 ετών και σπουδάζει στη σχολή Αρχιτεκτονικής του πανεπιστημίου McGill του Μόντρεαλ.Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κηφισιά .Παράλληλα με τις σπουδές του ασχολείται και με την κλασική μουσική . Παίζει πιάνο και βιολί , και λατρεύει τον Μπετόβεν και τον Στράους . Η πρώτη του ποιητική συλλογή θα είναι έτοιμη στα τέλη του 2015 και θα περιλαμβάνει 30 ολιγόστιχα ποιήματα ,στα οποία αναδεικνύεται ο παρθενικός τρόπος με τον οποίο βιώνει τα θαύματα του ανθρώπινου σώματος ο άνθρωπος της εφηβικής ηλικίας . Ο ποιητής αφήνει πίσω του τις αναστολές , μιλάει ανοιχτά αλλά πάντοτε ποιητικά ,ξεγυμνώνει την υποκρισία και μας καλεί να δούμε την ποίηση ως μία πράξη επανασύνδεσης του σώματος με την αλήθεια του .Το ποίημα που ακολουθεί είναι ενδεικτικό των προθέσεων και των διαθέσεών του : ο αφηγητής δηλώνει ξεκάθαρα την ταυτότητά του "νεαρός εγώ με μια καρδιά αδίστακτη" , σα να θέλει να μας προειδοποιήσει ότι είναι έτοιμος [αυτό υπαινίσσεται και ο τίτλος ] να παραδοθεί στις πρωτόγνωρες ηδονές .


Χάνομαι  στα  πονηρά   δρομάκια  
νεαρός   εγώ  με  μια καρδιά   αδίστακτη 
και  μ' ένα  κύμα 
που  παλεύει  ν' ανοίξει  
το φερμουάρ  του  παντελονιού  μου 

Σαν το  έντομο   ζαλίζομαι
τα  φώτα  με τυφλώνουν
γυροφέρνω  τα  κακόγουστα  μπαράκια 
και  παιδεύω το  κορμί  μου 
ν'απαντήσει  στις αχόρταγες  ματιές 

Μπαίνω  σε  υπόγεια  μαγαζάκια 
καταπίνει  τη  λαχτάρα  μου  η γη 
με  γυρεύει  ο   Άδης  των μπορντέλων 
να  καρπίσω  με  το  νεαρό  μου  σπέρμα 
κάτι  πεθαμένα      σώματα  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου